Saturday 6 February 2010

Terganggu atau Mengganggu

Salam w.b.t, rase mcm nak buat tiap2 ari post baru, tp mase sentiasa laju daripada kita..kadang2 24 jam x ckup, mase tdo saje dah lame, setuju?haha..hujung mgu ni, tiada ape yg nak dibuat kecuali prepare untuk exam intro to masscommunication selasa depan, nervous jgk la..yelah, 1st midterm ari tu, dpt ckup2 makan je, minum puin xleh, hahaha..mgu ni penuh dengan presentation, hadith, bm, sampai ari ni pun ada presentation, study circle..

Ari ni, sabtu, agak sedikit terganggu kehidupanku dan sgt tidak teratur..ditambah dengan tension buatan sendiri, aku dah jd mcm org kat tepi2 jalan tu..sgt tak terurus, dan sampai ke saat aku menulis ni, aku belum makan, ari ni bolae dikatakan bad day bagi aku..dan aku bertanya sepanjang ari ni, kenapa kau jadi begini..



Akhir kalam, aku berharap kehidupanku esok sedikit teratur berbanding ari ni dan aku akan rase suatu benda yang boleh menggembirakan aku selain dari berfikir tentang exam..

No comments:

Post a Comment